Garderoben



Jag vill shoppa kläder. Massa vardagskläder. Hela min garderob känns trist och uttjatad. Så går det när man inte längre får ha jobb-uniformer utan ska vara stylish varje dag.
Men till problemet, jag är broke as a joke!! Har betalat av massa shit den här månaden och köpt mer shit. Eller shit och shit, en ny soffa räknas väl kanske inte dit.
Man skulle ju önska att man vore som dom flesta andra i Sverige - en lön rikare idag. Men det är jag ju inte för vi får lön på måndag när 25 är en söndag. That sucks.

Idag blir det att inta staden med J för att se på när han shoppar. Owell kan väl vara trevlig det med.

Just ja, inatt drömde jag att vi skulle på middag hos L&P och när vi kom dit var även Annah där. Höggravid! :)
Sanndröm? :P

Kommentarer
Postat av: Annah

Oh my, om du menar mig så är jag så ogravid man kan vara=)

2009-10-24 @ 19:06:55
URL: http://migominatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0