blogg.se



Helskåta så segt blogg.se är. Sånt blir jag störd över. Fort skare gå. Fatta inte hur man pallade med att sitta och vänta tio minuter på att lunarstorms hemsida skulle öppnas när man hade modem hos föräldrarna.
Hoho tack att den tiden är förbi =)

Jag och Jonas har infört städdag på torsdagar då behöver det inte bli nå gnäll eller tjat eller sånt över städningen som det lätt kan bli i denna familj. Dock så såg jag sedan att sotaren kommer morrn. Kanske inte var ultimat att skura golven idag då. Har ingen aning om dom är grisiga av sig eller ej. Vi ser väl när vi kommer hem imorrn.

Ska bli så skönt att äntligen få fredag, särskilt med tanke på att jag hade fredag hela dagen idag så vill egentligen sova ut och ha lördag imorrn. Men tror imorgon kommer blir tipp topp. Middag hos L&P (dom lagar alltid smaskigaste maten), lite idol och kanske nåt snack. He bli grejt.

Annars har vi inte så mycket planerat faktiskt för helgen. Längar till sovmorgon =)

Är det någon som smakat de nya Marabou. Kanske blir att terra i helgen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp- walnut har testats, smaskig men vääldigt sliskig så man måste vara "på det humöret" liksom...

eller bara äta några bitar. Lite för lite valnötter dock..=(

2009-10-27 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0