Survivor


Imorgon börjar Robinsson, blir perfekt att följa alla slappa söndagar. För på lördagar brukar det inte vara så mycket tv tittande så kikar nog reprisen.
Jag och Jonte ser amerikanska Survivor och det är hur bra som helst.
"It's a Russel-seed". :P

Imorgon tänkte jag bege mig på stan och kanske handla lite prylar. Kanske någon fin skjorta eller så, man vet aldrig vad som slinker med =)

Sen så är det efterlängtade New Moon på bio. Jag är taggad!


Förresten, är det någon som har tips på någon praktisk och snygg lösning gällande halsband? Jag behöver få ordning på mina smycken, vill börja använda mer smycken men det funkar inte som jag har dem nu. Ihoptrasslade i en Ica-kasse. Måste försöka styra upp något smart känner jag. Får se vad det blir.




Kommentarer
Postat av: Carro

På Åhléns finns det som en hand, med fingrar och allt som man kan hänga halsband, ringar och armband på. Någon bra lösning för örhängen har jag inte. Ha en fin helg! Kram

2009-11-21 @ 09:56:12
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi tänkte just tips om Åhlens. finns flera fina där =) bla ett träd i silver som är väldans tjusigt. kan du ha som dekoration i fönstret dessutom!

tack för ikväll.

2009-11-21 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0