Frank


I helgen har vi verkligen inte gjort många knop. Jonas har jobbat hela helgen och jag jobbade faktiskt ett par timmar i lördags. Sitter fint med lite övertidspengar innan julhelgerna.

Vi har iallafall sett 4 av Johan Falk filmerna. Jonas är kär och jag med. Han i filmerna och jag i Frank =)
My god så het! =)

Sen så såg vi även premiären av Paradise Hotel. Kan inte bli så mycket bättre skandaltv än så.
"Jag kommer nu"
"Nej, nej, nej, vänta, tänk på nåt äckligt"
Hahaha jag dog!


Och för er som önskat en bild på nya frisyren- jag är ledsen, kommer inte att dokumentera denna frilla.




Kommentarer
Postat av: Lina

I know Frank är oemotståndlig! badboy men finaste ögon.

2009-11-17 @ 06:00:50
Postat av: vanheden

MEN, jag ska fan överraska dig med en hembesök så jag får se frillan!

2009-11-19 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0