sthlm tur och retur

Jag har hört att det ska vara 30 grader varmt i helgen. Om detta kommer att ske så kommer jag att vara en superlycklig kvinna! Me love solen =)

Igår var det utbildningsdag i Stockholm. Upp klockan 5 för att hinna med planet. Utbildning fram till halv fem. Sen göra stan i snabb rask för att landa hemma igen vid elva tiden.
Ingen shopping blev det dock.
Jag gick in på Monki och skulle kolla om dom hade ett par skor där som jag hade sett i Sundsvall. Dom hade dojjerna endast i vitt så blev inget inköp. Känner ju mig själv och vet att dessa inte skulle vara så vita särskilt länge :/

Imorrn blir det lite grill med FK +  lite vin till det - tror det kommer bli en trevlig kväll.

Lördag är inget planerat förutom att vi ska försöka bli klara med altan-jobbandet.
Göra lite fint åsådär. Mamma ska komma förbi och hjälpa mig ute i rabatten och försöka flytta runt lite rabatter och grejsa på. Blir förhoppningsvis bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0