Renholmen

Idag har jag spenderat en härlig dag i Renholmen med mina föräldrar och farmor och farfar.
Klockan 9 imorse ringde morsan och väckte mig och frågade om jag ville haka på. Lätt sa jag och drog på mig täckdressen.
Jag älskar att åka/köra skoter och vara ute och grilla mackor och korv och få en heldag ute i vårsolen.
Det var riktigt härligt. Tror till och med att jag kan ha fått mig en fräken eller två =)
Sjukt mycket snö ute så vi fick plumsa endel men vi körde då aldrig fast med skotern nån gång så det var lugnt.

Igår såg vi Robinsson på tv. Jonas var helnöjd, det är ju lite mer likt amerikanska Survivor nu än tidigare år. Jag var mindre nöjd. Jag vill ju ha paradisö, men vitaste sandstranden och klaraste vattnet. Få drömma sig bort lite samtidigt som dom har en massa tävlingar å sånt. Inte kul att bara sitta och titta på det där träsket och höra dem klaga hela tiden.
Sen läste jag på aftonbladet att dom stod 5 minuter på plankan. 5 minuter, förr stod dom ju flera timmar om jag inte missminner mig.
Aja kan ända vara ok underhållning att se reprisen en söndag.

Kommentarer
Postat av: Lini

åhh vilken härlig dag!(avis)



I love robinsson! Så sjukt bra. Älskar det där jäkla träsket dem hamnat på. Nu är det robinsson på "riktigt"!!!



ps. jag tror den där paradisön kommer när fårskallarna blivit utröstade från eliten. dem som är där för att tävla och inte lalla på. ;)ds

2009-03-22 @ 17:04:01
URL: http://www.yesitsreallyme.blogspot.com
Postat av: maria

Haha, mm det var bättre förr! Men tror det kan bli en bra säsong ändå, bara de slutar mumsa de där ostronen...Urk! :P

2009-03-23 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0