mjukissöndag

Sitter fortfarande i mjukisbrallor på mig. Denna söndag har inte många knop gjorts.
Vakna vid tio, låg kvar i sängen och läste Livstid (rekomenderas), sen kom Emil förbi för att hjälpa oss flytta den hemska garderoben. Sa hejdå till honom för han åker till Ghana imorrn. Sen gick jag ut på en promenad. Hem igen och fick Jonas att se Twilight med mig.
Hemmagjorda hammisar till middag. Sen fick Jonas med mig ut på en promenad.
Nu hemma igen och håller på att ladda hem fler filmer jag ska se.
Får se vilken/vilka det blir:
Elegy
Slumdog Millionaire
The other Boleyn girl
eller
Gone with the wind

Märker ni ett tema, japp - Love =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, livstid läser jag med. Spännande! Och nu blir det Slumdog här, vad ser ni?

2009-03-08 @ 20:58:13
Postat av: Lini

ohh se slumdog. den var verkligen super!

2009-03-09 @ 21:30:52
URL: http://www.yesitsreallyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0