Go dancers

Cola Zero är på kylning i frysen. Intar snart soffan för Let's Dance. Goodie.

Ett gott skratt.
För ett par veckor sedan när vi hade hyrbilen och Jonas skulle hämta mig efter jobbet kliver jag glatt in i bilen. Ställer ner väskan och påsen framför mig på golvet. Tittar till vänster för att hälsa på Jonas. Men hallå.... Där sitter inte Jonas.
Inser till pinsamheternas pinsamheter att jag klivit in i fel bil. Säger: Oj, det här blev nog lite fel. TAr mina grejer och kliver ur bilen.
Snabbare har jag nog aldrig klivit ur en bil hahahhaha.
Tänkte ba om ni missat den lilla händelsen i mitt liv.


Och just ja, japp Carro, jag läste på Norrans hemsida att han ska komma =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emeli, du är rolig du! haha Jag ska helt klart tagga till Ledin! Längtar redan nu :)

2009-03-06 @ 19:19:09
Postat av: Carro

Den förra var från mig :)

2009-03-06 @ 19:22:16
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, vilken skön miss :) Hoppas allt är bra med er, längtar efter att besöka ert nya place!

2009-03-07 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0