fest

I helgen har det vart mycket livsnjutande aktiviteter.
I fredags hade vi personalfest på Folkparken. Åsa Persson var där och uppträdde för oss. Sen lite coverband som vi skakade loss till. Maten var hyffsad, men man fick mycket mycket vin till så det var ju ett plus.
Det vart en rätt så lugn kväll. Jonte kom och hämtade mig vid tolv tiden.

Dagen efter pallrade vi oss ner på stan för lite shopping. Hittade dock inget som jag ville ha riktigt så gick därifrån med lite nya undies bara.
Sen var det hem och se hockey och börja dricka igen =)
Göra sig klar och fara till Madde för en fördrink och sedan vidare på Taste för middag + Mello + Krutov.
Hellyckad kväll och sällan har väl 4 brudar rockat på mycket på dansgolvet.
Vidare ut på Station 8 där jag tappade bort sällskapet men träffade på en glad Tina och några andra parttydjur.
Har inte vart bakis någon av dagarna så måste säga att det vart en riktigt lyckad helg.

Igår så hade jag bestämt att jag skulle ha en bakisdag dock så jag degade ut i soffan och slog på den typ 4 timmar långa Borta med vinden. Rhett är ju läcker hehe ;D

Nu ska jag städa och sen måste katten få sig nå mat stackarn. Han verkar inte så förtjust i korven vi gav honom i brist på annat.

Kommentarer
Postat av: Tina

vilken kul kväll i lördags!=)..jag hittade massa gamla bilder på dig som jag gärna vill mejla dig..kan du mejla mig på t[email protected] så jag får din mejl=)

2009-03-17 @ 01:12:12
Postat av: Tina

t_karja ska det vara!!

2009-03-17 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0