gult är fult


Mitt hår är gult. He ser rent int så schnyggt ut.
Tänkte att jag skulle prova någon annan sort än HM:s slingblondering för en gångs skull. Det ångrar jag bittert nu.
Vad göra? Slinga på mer? Spraya med blondspray?
Har suttit i duschen med Loreal's blond-schampo i typ 30 minuter. Förhoppningsvis kanske det blir lite vitare av det.
Suck.
Får tvätta håret lite extra mycket ett par dagar så kanske det ser lite bättre ut.

Idag har det varit sol i Skell, inte så varmt dock. Men det kanske tar sig. Väderprognoserna säger ju att det ska bli mulet och typ 12 grader varmt på midsommar men jag håller tummarna för att de ha fel.

Har någon tips på var man kan beställa billiga ljudböcker?

Förresten. Skrev i ett tidigare inlägg att Norges bidrag kanske skulle växa och man skulle tycka den var bra. Det har den inte gjort. Usch. Jag gillar den inte.




Kommentarer
Postat av: Carro

Silverschampo brukar varabra mot gult hår, fast det är kanske det du har? Hoppas du får det vitt! kram

2009-06-17 @ 23:08:55
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0