Grill'n

Oj sicket härligt väder vi har ute. Helt galet skönt är det. Synd att man måste sitta inne framför en dator och slava!
Mer än två veckor kvar till semester, känns drygt. Men den som spar hon har. Eller nåt.

Idag har vi premiär ätit på Grill'n - Handlarn alltså. Många plus för den goda maten. Och ett extra + för den trevliga personalen :P
Där ska jag och Jonte hänga i sommar och äta bakismat =)

Vi hade tänkt fara och spela minigolf, men jag kände inte riktigt för det så vi for och hämtade en handgräsklippare så vi kunde klippa klart gräset. Medan Jonte pysslade på med det så röjde jag undan lite i hemmet. Det ska vara skinande innan semestern för då ska jag ha lata dagar och inte städa mer än det allra nödvändigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0