Mat mat och mera mat



Wow vilken otroligt rolig helg jag har haft. Fredagen var superlyckad och lördagen snäppet roligare.

Lena och Orup var hur bra som helst. Tänker häda lite och säga att de var bättre än Ledin. Till och med Jonas försökte haka på i låtarna. Vi var på en mycket trevligt förfest hos Magnus och Carro (tack tack!!). Träffade folk jag aldrig sett för men alla var supertrevliga så det var skoj.
Efter Lena och Orup hamnade vi i Balzac tältet. Där stod vi längst fram och skrålade lite mer till Krutov.
Sökte efter en stund upp Jonas, han med flera stod längs bak i tältet och dansade med "Cali baby". Haha det var en superstor mörkhyad snubbe från Californien. Han hade värst movesen och han lyfte på riktigt upp alla tjejerna över huvudet, ja åsså Boman hehe :P

När det började närma sig closing-time så var jag och Jonte och Boman sugna på mat. Langos ftw.
Vi drog oss till langos ståndet och tryckte varsin. Vi var inte riktigt mätta så Jonas ställde sig i kön igen och körde två till Langos, Boman köpte Thai wook. Och jag drog mig mot munk-ståndet för en sockerkick.

Snor lite bilder från Carros blogg:







Kommentarer
Postat av: Carro

Ja absolut!! Jag vill se mera lena & orup :) Jättekul att ni ville komma igår förresten!

2009-07-05 @ 22:11:43
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Lina

yea. du matchade ju lena med dressen ;) snyggt!

2009-07-06 @ 20:36:08
Postat av: maria

håller med Lina, snyggt! o fina brills!

2009-07-07 @ 12:07:02
Postat av: Carro

Jag har gele. Tror skillnaden är att akryl luktar en massa då man ska sätta dit dem. Så geleä r mer allergivänligt. Jag frågade då jag var där om skillnaden, men jag minns inte riktigt vad hon sa mer än att hon tyckte gele var lättare och mer behagligt att jobba med. Har du ringt om naglarna? :)

2009-07-07 @ 18:09:25
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Spännande, du får hålla mig uppdaterad :) Har förresten addat dig nu.

2009-07-07 @ 19:13:47
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0