Festivaltider


I torsdags kom Jonte hem med en sådan här tischa.




Igår var det min tur att dra en svängom ut på festivalen. Jag var riktigt laddad. Mötte upp med dear Johanna för lite förfest. Sen ut och se Tomas. Han var såååå bra!! Hur kul som helst. Sprang dock ifån Johanna men mötte upp med Magnus och Carro framför scenen. När dom skulle gå på pisspaus tänkte att jag skulle tränga mig lite åt andra sidan för att se om Tina fanns i vimlet. Det gjorde hon mycket riktigt. Längst fram hehe =)

Så här såg jag ut INNAN jag gick ut och svirade. Jag hade inte riktigt samma hårsvall när jag kom hem ; O





Kommentarer
Postat av: lisalove

ohh! super fin!!

2009-07-10 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0