blueberry



Idag har jag spenderat en skön dag i Gamla Falmark hos Marias pappa. Vi åt grillade hamisar till lunch sen begav vi oss ut på en kanottur i älven. Det var riktigt skönt och piratskeppet som Harry kallade vår kanot var snabb som blixten.
När vi skulle iland igen råkade jag dock plumsa ner i vattnet. Halva jag vart dränkt hehe.

Förra veckan begav sig jag Lina och Johanna ut för att försöka finna lite blåbär. Vi tänkte att vi inte skulle bege oss så långt så vi drog in i skogen bakom oss. Men oj vad vi fick gå långt. Myggen anföll oss från alla håll och kanter och när vi gått en lång omväg och äntligen hittat lite blåbärsris så var myggen så ilskna att vi begav oss hem igen. Dom ynka blåbären vi plockat åt vi snabbt upp sen tog vi bilen upp till Påls föräldrar och plockade ett helt gäng jordgubbar istället =)

I lördags var det utgång på Station 8. Före det så åt vi god middag på Restaurang Viking. Station 8 var sig likt och nu har jag nog gjort bort utgång för ett tag :D



Kommentarer
Postat av: maria

haha, jo nog blev du dränkt alltid ;) Men ni vann racet...

2009-07-31 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0