mojito

Idag prommade jag och Lina in till stan för att kika på bröllopsklänningar. Inte åt någon av oss utan en madam nere i Stockholm. När vi kom till butiken blev vi dock mycket besvikna för de har ej öppet lördagar. Typiskt.

Kom hem för en stund sen från Olearys där jag och Jonas hade middagsdejt. Slog på stort och beställde först en blåbärsdrink som var supergod. Sedan en mojito, mojiton var dock väldigt stark på toppen och väldigt myntig i botten. Inte så att den smakade för mycket mynta mer det faktum att när man sög fick man mer blad i munnen än just drink. Men men det är min favvodrink så den slank ner ändå.
Nu är Jonas på party på Morö Backe, typ midsommarstigen. I ett hus. Jag är avis, vill också ha ett hus på Morö Backe. Jag måste nog joina partyt och be Regina prata om hur bra det är att bo på Morö Backe hehe :D 
Den andre hälften vill ej bo där nämligen. Inte för att jag vill bo där nu. Men om några år.

Nu då? Locka håret och dra på party eller stanna hemma och se film? Tufft val, det måste jag erkänna. Det fanns en tid där jag verkligen inte skulle ha tvekat men min kropp har blivit gammal och mitt arsle svänger inte lika galet på dansgolvet som förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0