Män som hatar kvinnor

Vi var på bio igår och såg Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra. Jag har ej läst bäckerna men Jonas har gjort det.
Före det så vart vi bjudna av middag av de hetaste brown sugars i stan, dom hade slängt ihop en supergod, ostig kycklingpasta. Till efterrät hade de bakat cupcakes med frosting, från Leilas kokbok. Nu är det spikat, idag ska jag köpa den =)

Imorse rensade jag avloppet uppe på toan, fy fan. Höll på spy. Vidrigt. Ska köpa kaustiksoda idag och kalk så badkaret blir riktigt fresch.

Ikväll blir det fläskfilé, hockey, vin och Mello, Tina ska till och med dricka lite rödvin. Tror jag ska inhandla lite rom för att kunna gör en mojito, smasken. Johannes gör dom bästa mojitos jag har druckit, jag kanske borde höra efter hur man gör =)

Vår katt är en konstig katt. Han sitter som en människa, äter oskrokar så det knastrar, blir helt loco på skärbrädan om man skurit oliver och ja han har till och med ätit en oliv, Funny.


Kommentarer
Postat av: Lini

Yea.Dem där muffinsarna satt riktigt fint idag med. Mm glasyr! Tack för fint sällskap. =)



Ha en härlig kvällis sötnos!



Solong!

2009-02-28 @ 19:04:24
URL: http://www.yesitsreallyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0