Julen


Julledig och det känns helt galet skönt. Har vänt dygnet rätt så hårt men det gillar jag. Vara uppe sent och sova ut länge på morgonen. Så det ska vara när man är ledig.

Julhelgen har vart mycket tid med familj och vänner. Idag var vi och spelade bowling. Gick skit! Fan. Men sen fikade vi hos Jojje och ja, jag älskar ju sweets så kvällen var räddad =)

Annars har det bestått av följande intag: cola, julmust, vin, drink, tequila, portello, kola, knäck, muffins, bullar, donuts, godis, ostkrokar, chips, snacks, julmat, skräpmat och toppen över i:et - ingen träning.
Jag känner mig sjukt nyttig. =)
På fredag är det sagt att det nya livet ska börja. Ska plugga in mig lite bara för det är GI som gäller och det är ju lättare sagt än gjort. Måste få koll på vad man ska äta riktigt och inte äta.

Sen så måste jag få pasta en bild på den snyggaste, tror han är en av mina tre. Jonas säger att jag ändrar mig hela tiden men man måste ju alltid vara uppdaterad och ha dom bästa.


Såg att han skulle vara med i en film med Malin Åkerman. Fan om hon lägger tassarna på han ;P
Han är kanske inte en kille som jag normalt tycker är superläcker men i serien Friday Night Lights så kan jag inte sluta flina när han kommer in i bild =)


Kommentarer
Postat av: Lina

vilken hunk. vem är han? ;)

2009-12-31 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0