blått blir vitt

Äntligen fredag. Klyftpotatis i ugnen och snart ska fläskfilén tillagas.
Så ska det låta klockan åtta, ett glas cola zero och en kexchoklad. Det kan nog inte bli så mycket bättre.

Imorgon är det party. Jag är taggad. Outfiten är fixad, allt utom skorna. Men kanske ska jag köpa ett par dojor av Lina som jag kanske kan ha imorgon. Många kansken. Vi får se helt enkelt.

I veckan har vi röjt ut det blå rummet som ska blir ett extrarum.
Så här ser det rummet ut nu:



I know - hemsk färg va. Undra hur många varv vi måste måla??
När vi målade sovrummet som var orange så målade vi typ sex varv.
Men snart är vi klara med övervåningen. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha den där färgen får mig att tänka på Nyckelgatan :)

2009-04-17 @ 18:41:54
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0