trappa upp

Funderar på att trappa upp träningen. Har småstartat med två gånger i veckan men känner att det ej ger nog mycket.
Kan ju dels bero på att ett av passen jag kör är ett dans-pass och det ej är så superjobbigt men verkligen superkul!
Jag behöver en träning som är kul, annars slutar jag + att jag behöver rutin.
Nu blir det oftast onsdag och fredag som jag tränar. Jag å L pratade om att ta ett pass på måndagar också. Kan bli toppen. Snart ska jag satsa på att förbränna fett, det behövs!

Kommentarer
Postat av: Lini

Yo Em, nu kör vi! måndagar ska vi köra core 60 min för att gå vidare direkt på danspasset! Det måste ju bli perfekt! Eller hur? =)

2008-09-29 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0