På allmän begäran...

...så informerar jag härmed att vi lämnar Ängesvägen och styr vårt pick och pack mot torpet.
Bladgatan here we come! (Maria, i samma länga som den röda).

Vi har vart och kikat in tre radhus (och ett fallfärdigt hus) innan vi bestämde oss för Bladis. Den har nya fräsha golv nere, shyssta tapeter nere och helt okej badrum. Övervåningen blir det nog lite fix med men det blir nog skoj. Jag är taggad, så om en vecka blir det att skriva kontrakt och om ungefär en månad är det dags att spänna musklerna igen.
Stackars pappa! Han är så less på att jag flyttar!



Jonte avslöjade just att han inte läser min blogg. Jag tyckte det var taskigt. Jag sa: " men tänk om jag skriver om mina känslor". Jontes svar: "Just därför läser jag den inte".
hur ska jag tolka det? :P

På tal om Jonte så ser han ut på detta sätt när han rensar Rasmus låda.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför flyttar ni? Har ni det inte bra här?

2008-09-05 @ 20:22:45
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh så kul! Jätteglad för er skull (hihi men inte Connys...) Kommer bli finfint tror jag, längtar tills jag får besöka :) Kram!

2008-09-10 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0