mot norr

Idag pallrade jag och Jonas oss upp där vid 8 klippet. Drog på oss kläderna och styrde kosan mot Happis.
Ett pitstop i Lule där jag shoppade två tröjor och Jonas shoppade en jacka.
Sen in i Finland och en runda inne i det nya köpcentret. Jonas hittade en spelhall (som var riktigt tacky) men för att hålla honom på gott humör spelade vi bort en slant där.

Ikea var Ikea. Är jag less? Nej så kan det väl inte vara men som Jonas sa, bättre att betala en tusenlapp mer för en möbel som vi är supernöjda med än att köpa något bara för att vi är här.
Så med andra ord vart det inga vitrinskåp, ingen badrumshylla, och inte ens sidebordet fick hänga med (det sista dock för att jag glömde bort det).
Men jag är nöjd, vi kom hem med 5 stycken nya lampor, fina kuddar till soffan, delicatobollar :D  mm mm.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

the dellis är nästan det värdaste! ;)

2008-11-30 @ 21:19:23
Postat av: Maria

ah en delicatoboll skulle inte vara helt fel! mums!

2008-12-05 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0