min vecka

När jag tänker tillbaka på denna vecka kan jag inte säga att det är mycket vettigt gjort. Inget i hemmet. Ingen Friskis och Svettis. Ingen storstädning. Suck.
Det är i vilket fall som helst oerhört skönt att det är helg. Har druckit en fredagsöl, det var ej så gott. Jag är ju ingen öldrickare alls. Pripps Pure som jag en gång tycks minnas smakade ok var ikväll inte så god men det var ju min fredagsöl så =)
Har sett Idol ikväll. När Johan hängde löst så hoppades jag så mycket att han skulle åka även om jag förstd att han ej skulle göra så. Tur Robin höll sig kvar iallafall.
Kevin var bäst. Han är i en klass för sig. Gillade Alice också.

Tidigare i veckan såg vi Låt den rätte komma in. Den var bra - se den!
Vi såg även den där nya filmen med Brad Pitt och George Cloney - se ej den, den var kass.

Nu sitter pojkarna små och dricker öl i köket och spelar poker. Jag är sleepy, sådär fredagstrött som man jämt är. Det är konstigt det där. Aldrig är man så trött en tisdag som man är en fredag.

Jag är pank, fattar ej var mina pengar har tagit vägen. Då får jag följa med Jonas och shoppa, det är kul, han är inte bangen på att dra kortet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0