hallåven

Igår efter träningen så drog jag förbi Coop för att inhandla lite godis. Ungarna skulle ju gå bus eller godis igår och man ville ju inte råka ut för bus + att jag var sugen på lite candy till Idol =)
Jag väntade och väntade på att ungarna skulle knacka på, för se ni jag har vart utan Bus eller godis flera år trots att jag alltid köpt hem. Jag är en sucker. De kom iaf det var kul, då vart jag nöjd. =)

Tänkte dela med mig av lite tjuvlyssnat från mig när jag stod och plockade godis.
Gumman: Jag vill ha de där godisarna (pekar)
Gubben: Men he ger ju till de där hallåvenbarna int till dig
(Innan denna konversation hade gubben klagat i säkert fem minuter över att de hade slut dom där godisarna med cocos på :P )

Kunde nästan inte låta blir att fnissa lite åt Hallåvenbarna!


Kommentarer
Postat av: maria

ah gud, skicka nagra overblivna hallavengodisar till en galet godissugen tos i afrika! kramis

2008-11-03 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0