good night

Igår avverkades ännu en fredag.
Snabbt med lite tacos till middag, sen idol med kexchoklad och Cola Zero (medan Jonas slet tapeter) - kan det bli bättre.
Fick mig sen en käftsmäll dock då Anna åkte ut och Johan fortfarande är kvar - det är ett skämt. Inte just det faktum att Anna åkte ut men att Johan gång på jävla gång står på den där scenen  och sjunger tamejfan falskare än mig och håller sig kvar i tävlingen. Jag blir arg, varenda gång. Kan dock inte slita mig från att bänka mig fredagen efter och se det ännu en gång och ännu en gång blir galet irriterad på att han är kvar.
Jag kanske håller på att blir bitter? Det vill jag aldrig bli.

Jag var på Coop och handlade. Där fick jag ett leende av kassörskan - sjukt förvånad jag blev, för alla tanter som sitter i kassan är bittra. Tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Tina

så du har svikit cola lighten?

2008-11-26 @ 01:24:45
URL: http://tinainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0