vecka med bil

Att ha bil är nog det bästa som finns. Att kunna ta sig till jobbet snabbt, slippa dra på sig jympadojjor utan trippa in med highheels direkt. Att kunna fara och handla en liter mjölk när det är slut. Att kunna hälsa på utan att måsta sakffa ride. Mm me like alot.

Veckorna ser rätt likadana ut, man längtar mest till helg. För nån helg sedan var jojje-bojj på besök och chillade med oss. Det var najs, det borde göras oftare. Lördagen bjöd på utgång alá 70 tals style. Eller ja mitt hår i alla fall, flygigt och lockigt var det. Jag var fin.

I helgen blir det att vara flytt hjälp till mors fars som ska sova i sin nya lägga inatt, pusst - men jag är väl skyldig dem?? Om man räknar så tror jag faktiskt att jag är skyldig dem att flytta hela huset inklusive städningen. :P

På måndag blir det cake =)

image63

Kommentarer
Postat av: A

Härligt med bil! Jag längter verkligen tills körkortet är klarat! =D

2008-05-10 @ 11:01:23
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0