snart payday

Drömmer om allt jag ska handla i helgen när lönen trillat in på kontot.
Kuddöverdrag, blommor till balkongen, klänningar á la sommar-style, en picknickkorg fina sorterings prylar mm mm.

De senaste köpet för att jag har tänkt sätta upp lackhyllan ovanför datorerna och där börja sortera papper och räkningar och allt. (Det komme rju självklarrt ej bli någon ordning på räkningarna men man kan ju få leva i tron om det)

I helgen var det party här, dock så togs det endast ett kort från kvällen så jag har ej så roliga party bilder att lägga upp. Bilden är ej heller så bra, det är på lilla Kine som tittar ner i golvet - så bra fotograf är jag, Jag har en dröm om att Jonte ska börja ta kommandot över kameran - dels för att jag ska slippa ha hand om den och dels för att det är större chans att madamen i fråga hamnar på bild =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför är det så att hanarna ALDRIG tar kort? märkligt tycker jag.

2008-05-23 @ 09:15:51
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0