la stuga

Idag har jag chillat med familjen i Renholmen. Jag gav Jonte en fridag som jag skulle tippa han spenderade mestadels framför datorn.

Jag å brorsan åkte ut till Renholmen vid elva och packade oss in i båten för att dra ut mot "Skaksand", rätt så stora vågor gick det och hela jag inklusive klänning vart dyblöt när vi skulle hitta en bra position för båten att hålla sig på.
Sen upp för att torka i solen men där måste jag ha sett ut som en crazy person då bremsen(?) anföll. Huvva vilka ilskna jävlar, dödade minst tre stycken. 


Hursomhelst så sitter vi om 24 timmar på ett plan på väg hit: 

 

Turkiet here we come!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, avis! Njut sol o bad..hmm o den där elefantrutschbanan ;)

2008-07-16 @ 12:50:52
Postat av: J

Ååå va lyxigt =)

2008-07-16 @ 15:26:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0