överkörd

Vi har blivit påbackade!!! Traumatiskt var det!
Imorse när Jonas stannat bilen vid vägkanten började en traktor helt plötsligt backa. Jag hann stiga ur bilen med ryggen vänd mot den öppna dörren när traktorn backade in i oss. Och eftersom en traktor är stark och det var en blind jävla chaufför så smällde bildörren in i mig  och jag hamnade under bilen, min fot måste ha kommit under däcket för ont som fasen fick jag.
Bilen är halvkvaddad och jag antar att det blir skroten. Det här suger vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jag vet exakt hur det känns, inte roligt! Ja, förutom att hamna under själv bilen och så. Jag hoppas att det fixar sig för er på något vis! God jul, Kram Carro

2008-12-22 @ 23:25:01
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0