miss

Jag och Jonte satte igång med tapetseringen idag efter hockeyn. Det startade som vanligt med allmänna glåpord riktade mot varandra. Sen jag lite försiktigt: "Du Jonas, jag tror man ser bården igenom".
Tur vi bara hann två våder. Jonas som har kämpat så med slipning och spackling. Men men, från början måste vi börja igen.
Vi som skulle hinna klart innan helgen. Vi får väl försöka rymmas ändå på nåt sätt.

I veckan har jag drabbats av en trötthet utan dess like. I månags slocknade jag direkt jag la mig klockan 22:00. Visserligen skönt att sova länge men ovärt när man vaknar och det känns som att man just gått och lagt sig. Hoppas det vänder snart för jag är inte måttligt grinig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0