tillbaka

Igår började jag om att jobba. Gick helt ok. Men när jag kom hem från jobbet ville ja ba lägga mig ner och sova, sova och sova ännu mer. Lägenheten skriker efter städning men igår orkade jag ej göra något alls. Jag la mig i soffan och där låg jag. Helt död.

I söndags var vi och såg Batman - den var mkt bra!
Igår såg vi Hancock - också bra!

Idag pysslar jag lite men har tänkt lämna städningen till min andra hälft. Tror det är hans tur att ta tag i detta. Jag är för trött för att styra och ställa. Jag gör det till hans tur att skälla på mig för att jag ej städar.

Spenderade helgen i Renholmen, det var trevligt och avslappnande. Inte så bra väder men vi tog med oss Ester och gick en promenad och hittade smultron som bara den. Så vi plockade ett gäng som farmor sedan, hör och häpna, la i en fördrink.
På söndagen drog vi in till Piteå stad och åt lunch och shoppade, jag morsan och Kicki shoppade loss på rea. Jag köpte en långklänning och en svart kjol för totalt 179 kr. Det var ok shopping tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, smultron o førdrink med farmor låter mysigt værre! kram

2008-08-06 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0