svettig

Ojojoj, har vart och tränat. Orkar knappt skriva så slut är jag. Jag var svettig redan på uppvärmningen men man kunde ju inte direkt ge upp så det var bara och plåga sig igenom passet. Tur det var relativt skoj. Gruppträning, det är min grej.

Jonas vinner massa extra pengar genom poker just nu. Vad ska jag göra för att få in extra pengar, det är frågan? Trav, Triss, Bingo? Hmn, spelade iofs på trav för nån helg sedan, hela 17 kr vann jag. :P

Vi var och såg Mumien igår på bio. Den var ju inte superbra men inte superdålig heller.


Kommentarer
Postat av: M & P

Kom hit till Norge darling! Här finns kosing ;)

2008-08-11 @ 20:18:09
Postat av: Helena la kusina

sälj kyssar på gatan vettja!

höhö

Vi (jag å Joelle) e i skell i helgen, måste dra en kaffe eller nåt!

Puss

2008-08-22 @ 09:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0