bad på Edda

4 badsugna begav sig idag till Eddahallen för att spana in deras nya bassänger. Jag är riktigt impad måste jag säga. Hur fint som helst. Mest tyckte vi om barnbassängen, eller ja Rocky iallafall. Vi andra tyckte nog att det hade vart soft att stanna vid relax-avdelningen =)
Sen styrde Hanna upp riktigt smarriga kycklingsallader åt oss =) Det var bra för jag var superhungrig.
Nu är man segast i världen, sådär som man bara blir efter att ha badat, det är rätt skönt.


I söndag var jag på kalas efter en oväntad men trevlig invit, där bjöds det på massa gott, det godaste på väldigt länge måste jag säga. Tack för allt fika!

På kvällen gick vi och såg Arn, jag tyckte den var toppen och Annah med, men grabbsen var inte riktigt lika nöjda. Men jag rekomenderar den!

Nu laddar jag för att dessa vardagar går fort och att jag snart får träffa M som entrar Skell =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0