Hot Pepper

Nu var det ett tag sedan man uppdatreade sidan. Har inte direkt ngn inspiration för skrivande :P
Hockeysäsongen är igång, var senast och såg matchen mot Mora, mkt underhållande och sittplats hade vi dessutom, det var inte helt fel =)  Blev som bortskämd, vill alltid ha sittplat :P

Fredeg bjöd på Idol och Wii spelande hos favvis familjen på anderstorp, mys.
Lördagen lyckades jag lura ut J på stan. For först upp på solbacken och kikade in på Shape, mm mkt jag vill handla där och flytt snart, hur ska pengarna räcka till ?! =)
Sen drog vi en sväng ner på stan och kikade runt i lite affärer, ingen shopping förutom en god sushi lunch.

Vidare till en lite förfest med vin och tv spel. ugång på ballen , dancing och lite black Jack.
Söndagen låg vi lågt, käkade en Hot Pepper från Domina, mm lätt bästa pizzan i stan, vilken tur  vi flyttar granne med dom , eller otur beroende på hur man ser på saken :P

Annars äre jobb, jobb, jobb som gäller... söker nytt men ingen som vill ha mig än så länge :P Hoppas det dyker upp ngt snart =)

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Hey you, whats been up? lalaaa..
Tänke mig lite partaj på lördag, ta med dig jonte! Jag lagar käk, vintömning hos mig.

2007-10-10 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0