home again

Två dagar av skön ensamhet kändes mer ensamt än skönt. Tur jag fick en invite av LP att se idol på fredags kvällen. För trots att jag ej for så vet jag ju att de alltid är på g att hitta på saker med mig =)

Igår spenderade jag dagen med att städa upp i lägenheten, bära ner kartinger i förråder, rensa garderoberna som var proppfyllda mer sake vi ba slängt in i brist på annan plats.
Sen kom J hem, tjatade att vi skulle gå ut å äta middag å gå på bio sen men fick nöja mig med Ica Maxi följt av kebab följt av Ocean's 13 framför datorn ( J försökte tappett få igång att vi skulle se via tvn men ville seig ej) .

Idag blir det middag hos Farföräldrarna.

Ciao bellas y bellos =)

Kommentarer
Postat av: L bomb

Vi e på gång.. vi e laddade vi e tända...
Du kan lita på det jajaja du kan lita på det!

2007-11-13 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0