hänt extra

What to say. Var ett tag sen jag skrev, har hunnit med lite partajj och annat skojsigt.
Önskar dock att det hade blivit dokumenterat med lite mer med bilder, men men.... Ni får väl stå ut med en kort sammanfattning av de senaste två veckorna.
Hade taggat upp för en riktig trevlig dag/kväll då jag fyllde år, besviken vart jag ju inte!
Dagen innan hade jag å J klämt i oss ett par vinglas för mkt men det botades dagen efter med lite smörgåstårta och en massa presenter av la familia.
Kvällen kan man säga startade när Johanna och Pieter dök upp där vid fyra snåret och jag fick för mig att vi skulle testa lite olika drinks för att se vilken som skulle passa bäst som en fördrink, slutade med att vi gjorde nå strawberry drinkar och drack upp allt själv =) Mmmmums!
Sen dök folket upp för lite käk och ännu me alkoholhaltiga drycker, och vidare ut på Ballen för ännu mer drinks och lite dancing!
Avslutade kvällen på Maccedonken med smarrig fyllemat. En lyckad födelsedag måste jag säga, men om dte är ngn som har bilder plz send me =)

Denna helg har vart lugn, var väl tänkt att det skulle bli lite partys men stannade hemma istället, drack lite öl, såg film och har svullar precis som man ska göra de dagar man spenderar i soffan =) Myyys!
Premiär såg UFC för ett par dagar sen, trodde väl det skulle vara hur kasst som helst men man kanske måste se ett par avsnitt till.




Kommentarer
Postat av: maria

verkar vara en väldans massa myyys these days ;)

2007-05-20 @ 20:11:40
Postat av: lisa

jamen lätt att du ska ge UFC en chans!
om du vill ha lite mer "lättuggat" material, kolla på TUF-serierna, bra sätt lära känna UFC/MMA-livet. :-)

2007-05-23 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0