en liten roadtrip

Har som tänkt skriva här i ett par dagar nu. Men varje gång jag loggar in har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Finns vissa saker jag skulle vilja skriva om men som jag helst behåller för mig själv och vissa saker som jag helt enkelt finner för tråkiga för att skriva om....

Typ Valborgs, vad ska man säga... For på ferre hos Palles mama, det var trevligt men fick mina öl snodda av nå snorisar som kom dit så vart en lugn tillställning. For hem med två favvisar vid natt snåret och käkade mackor och snackade skit. Men Emeli var trött och seg och ville mest sova.

Var iväg på en liten roadtrip förresten, det har jag ju glömt berätta. Jag PiNi å Anna begav oss med pappsens bil ner till Härnösand förra fredagen och intog Henkes lägenhet för ett litet party med ett besök på en av nattklubbarna i H-sand. Kan inte säga att det var det största stället jag vart på ,men efter att jag å Anna smällt i oss en bag in box med rödvin kan jag inte påstå att jag brydde mig särskilt mkt om det. Hamnade i sedvanliga diskussioner om hockey (gör det alltid när jag ej är i Skell ) men H-sand borna är ju av ngn anledning Modo fans så vart rätt snabbt tystad. från min sida. Kul kväll.

Owell, dagen efter vaknade Anna kl åtta till jag å Nils stora förskräckelse och satte igång att surra. Tur vare att hon åkte iväg en sväng till så vi fick sova vidare ett par timmar innan vi körde vidare mot Sundis och IKEA =)
Väl inne på Ikea kvicknade vi till, eller nåväl jag iaf, Pini var fortfarande lite slö. Hursomhelst så vart det en massa najsig shopping och min lägenhet börjar likna ngt som kan kallas fresch :P



Nu ska fröken intensivitet försöka jobba vidare och sluta tänka så j*kla mkt på annat

Kommentarer
Postat av: lbomb

åhh jobba, segt. 30 min left. jiha. =)

2007-05-05 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0