bartömning

Gaaaaaaaaaaaah, jag dör av tristess. Ringer ingenting på jobbet och har läst allt skvaller som går att hitta :P

Gårdagen spenderade jag i goda vänners sällskap, startade kvällen med grillning hos TQ ( kanske det godaste jag ätit på länge, riktigt lyckat vart det ) sen gick vi vidare till Campus och in på studentpuben. Där var det bartömning, och då vääääldigt billigt i baren. Jag var dock rätt seg och tanken på att stiga upp idag gjorde att jag inte hjälpte till alltför mkt att tömma baren =)  Men trevligt var det. Obligatorisk Max vid tolv tiden sen hem och sussa.
Av ngn anledning vaknade jag dock sex imorse, lycklig över att det var tre timmar kvar till uppstigning drack jag ett glas vatten och gick och la mig igen för att sova. Detta gick dock ej så bra som tänkt och vid åtta lyckades jag somna om igen en timma innan väckarn ringde. Å vad jag ville sova vidare, Men men, dubbel lön idag tackar man ju inte direkt nej till så rullade ner på jobbet.

Nu sitter jag å väntar på att bror ska ringa och komma och hämta upp mig för lite morsdagsfirande.
Parentes - kan ni fatta att Emil har tagit körkortet!! OMG vad tiden går fort när man har roligt :P

Sen blir det jobb hela veckan och en Happis resa ska planeras, nog för att jag är mest taggad för Alko *fniss*

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0