undersidan

Detta inlägg tillägnar jag en person som har förstått vikten av att ta bort klisterlapparna under skorna =)  Trot eller ej så hände det sig att denna person är en kille :P 
Som dom flesta vet så är skor  en av en tjejs favorit sak att köpa... dessa skor måste dock ingå en inspektion innan dom kan användas. Man vänder då på skon, och tar bort eventuella klisterlappar som sitter där (och ja till och med dom små genomskinliga lapparna där storleken på skorna står). Har man missat denna lilla del, ja då är det skamvrån! :P

MLI har haft det en aning jobbigt i veckan, men jag gjorde det bästa av situationen och LOG.

Nu ska jag få mig lite skönhetssömn, imorgon blir det förhoppningsvis en tripp för att kolla in om det finns ngr schyssta köksbord, för snart mina vänner flyttar jag för....låt mig tänka....10e gången ( då har jag dock räknat med de gånger jag hamnat tillbaka på MB, men ändå fatta tio j*bla ggr har jag packat mina saker och flyttat! Nu får det vara nog :P )

Kommentarer
Postat av: Lbomb

men veckan är ju över nu. och nästa vecka blir inte densamma.
köksbord, cool... jag ser framemot att spana in.

2007-03-10 @ 08:32:32
Postat av: samuel

haha bra du förklarar en gång för alla att klisterlappen ska bort

lycka till med köksbordet idag! =)

2007-03-10 @ 14:37:54
Postat av: Andreas

skönhetsomn? Önskar jag fick sova också, klisterlappar, under skor? Aja, ha d!

2007-03-12 @ 07:38:52
Postat av: Jessica

Jag kom på en till anledning till att ogilla Waynes. Jag äter sallad en gång i veckan och de är bäst i stan, men det ingår ju bara en liten iste. När jag ville ha en större för nån vecka sen fick jag svaret att det inte gick. Jag kunde absolut inte lägga till pengar för att få en större dricka. Det enda ja kunde göra var att köpa en utöver. Sämst.

2007-03-12 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0