påminnelseavgift

Sitter på jobbet. Helt f*cking dött äre! Fast å andra sidan klagar jag inte, då man kan surfa runt istället för att prata i telefon med sura kunder. Måste få återge en liten del av ett samtal som en arbetskamrat hade med en kund för ett par dagar sedan...

Kund:
- Påminnelseavgift, det är inte ngt jag har beställt.

Dagens höjdare, tror hela personalstyrkan fnissade till då massutskicksmeddelandet gick ut :P

I övrigt händer det inte mycket. Förutom att xzakt är...föreställ er en lång rad svordomar... Vi är väl ungefär 70 anställda. Tio har fått heltid, 20 deltid och resten har fått gå, ja förutom dom som inte går på praktik fortfarande det vill säga. Så ingen heltidstjänst till mig men hade tur iaf och fick en deltid, jobbigt bara att börja tjafsa med a-kassa å grejer. Ska söka lite jobb.  Men, som vanligt, allt löser sig =)

Just nu är jag mest bara taggad inför att flytta till lägenheten, Ekan - soon I come! =)

På lördag då blire Linda Bengtzing för fulla muggar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, skulle inte jag ha beställt heller :) Men du, en deltid låter ju somen vinstlott ändå med de oddsen!?

2007-03-15 @ 20:15:39
Postat av: L

det är så typ xzakt som det bara kan bli! åhh jag blir så irri... men suck liksom.

2007-03-15 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0