fakta

Tio första:
Första bästa kompis: Jojje
Första bil: Tojjan
Första kärlek: Min granne Nils kanske?
Första husdjur: Kanin som så fyndigt hette Nina-kanin
Första semester: Haha, vet inte riktigt men tror det var en husvagnsemester till Finland?
Första jobb: Schackis in my heart..haha...eller ^^
Första köpta skiva: Har nog aldrig köpt en cd-skiva.
Första riktiga kärlek: M
Första piercing: I örona
Första konsert: Har aldrig vart på en concert, tråkigt nog

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Strawberry Daquiri
Sista bilfärd : Hem från jobbet
Sista filmen du såg: Är sjukt dålig på filmtitlar, men ni vet den där fimen med Kevin Costner då han är ytbärgare.... bra var den iaf =)
Sista telefonsamtal: Mamsen för att få hämtning
Sista bubbelbadet: Jävligt längesen
Sista spelade cd: Robyn på väg till och från Boviken förra sommaren
Sista kyss: P
Sista gången du grät: Två veckor sen kanske
Sista måltiden: Rostade mackor med marmelad och ost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej har jag ej testat på... kanske det man måste testa på?
Blivit arresterad? Haha nej tack och lov =)
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, jag tror fasen det =) Eller kär å kär... men ni vet
Varit på tv? när dom visat AIKs match på tv har man lyckats sneaka in där bland alla supportrar
Fått ditt hjärta krossat? Japp, ett par gånger har man gått på nitar
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, det vore ju dumt
Haft ett one night stand? Jepp
Busringt till nån? Nej, inte jag själv

Fem saker du har på dig:
1. Kläder
2. Smink
3. Gummisnodd
4. Örhängen
5. Halsband

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit lunch på statt med Palle
2. Inhandlat alkohol till morgondagen
3. Oljat in mitt nya köksbord
4. Jobbat
5. Snackat skit med Tony
6. Suttit vid datorn

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Se serier
2. Umgås med vänner
3. Parta
4. Shoppa
5. Äta

En person du kan berätta allt för:
nej, men om man lägger ihop ett par stycken vänner så kan jag det =)

Tre val:
Svart eller vit? Svart, jo, mm har så många fina svarta klänningar
Sommar eller vinter? Sommaren, mm I looove sommaren
Choklad eller chips? Choklad, fast jag kan meddela att jag vart godisfri sedan nyår =)

Kommentarer
Postat av: samuel

snyggt test :)

2007-03-17 @ 03:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0