är det bara jag som tycker det är svårt att komma på en rubrik?!

Okej, sry guys för att jag vart lazy med bloggandet. Eller lixom det är faktiskt inte mitt fel. Har vart nå tokknas med den, har ej kunnat logga in å grejer. Ja helt enkelt inte velat sig riktigt.

Nåväl, vad har hänt sedan sist?
Inte mycket vill jag lova. Sweet DbO hade fyllt år så Palle hade styrt upp en födelsedagsfest hemma hos honom.
Drog dit halvtaggad men med boysens närvaro går det inte att inte bli taggad! Pokern var real, singstar och alkoholen flödade! Skitsnacket var värre än vanligt men skoj var det! Utgång på ballen där partyt fortsatte! =)

Söndagen vart lugn, promenix broarna runt i den mysiga vintersolen med A. Sen var det hem för att ta ikapp PB avsnitten som man missat.

Hela måndagen spenderades på stan, ett par skor rikare eller fattigare beroende hur man vill se på saken, jag föredrar rikare =)
Sen vart det å lira poker, kanske första gången jag plussat i live cashgame =) Haha men det var trevligt iaf!!

Idag har vart en dag av ont i magen, inte pga ngr fysiska åkommor men mest pga förvirringen jag känner.
Fattar verkligen ingenting? Vad hände lixom? Hoppas morgondagen ser bättre ut =)

Kommentarer
Postat av: m

hoppas på bättre känslor imorgon! förvirring är jobbigt men brukar leda till nåt bra.

2007-03-06 @ 23:20:41
Postat av: Lbomb

Inte gråta över sur spilld mjölk. sånt kan man får magsjuka av...

2007-03-07 @ 18:44:10
Postat av: samuel

kom ihåg att klösa bort klisterlapparna under skorna bara så kommer allting bli bra med tiden! (=

2007-03-08 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0