Age of Empires

Jag har haft sån tur att få vara ledig denna härliga vårdag, kan ni fatta + grader i mars - helt galet. Jag menar visst kan det hända i södra Sverige men i skellefte lixom =)  Men jag klagar inte, tvärtom. Hur skönt som helst med sol och värme.
Har spenderat den lediga dagen på stan , som vanligt med andra ord. Shoppat jajemensan =) Vart en söt klänning från HM, men den var ju gratis. Detta eftersom jag har vart en flitig HMshoppare och under förra året lyckats skrapa ihop ett par hundra i presentcheckar. Och köpte en mycket välbehövlig klänning, eller hur det där nu var =) Nåväl fin var den då iaf, storlek 34 haha, hur jag nu lyckades kränga på mig den =)

Tidigare under dagen spenderade jag med mamsen på olika möbelaffärer, hittade tillslut mitt blivande köksbord på Duka. Ett fint bord i ek som jag hoppas jag rymmer i min lägenhet =)

För att avsluta det hela drog jag å A på Frasses och köpte varsitt superskrov som vi tryckte i oss, jag har nog kanske aldrig vart så mätt i hela mitt liv :P  Men vadå, 39 kr - som fått. Behöver då inte äta ngt mer idag eller imorrn =)

Nu sk jag ta mig en liten nostalgitripp och lira lite Age of Empires.......

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gött med plusgrader, 15 varje dag härnere nu, t-shirt e det som gäller, snart shortsväder :P

2007-03-13 @ 22:53:36
Postat av: m

låter som den perfekta dagen! härligt för dig att börja inreda - bilder önskas när allt börjar komma på plats :)

2007-03-13 @ 23:56:06
Postat av: samuel

var det särskilt vidare genomtänkt att först köpa en klänning i storlek 34 för att sen direkt dra till frasses och trycka ett superskrov? bara en stilla undran.. på skämt alltså... (=

2007-03-14 @ 03:12:19
Postat av: Lbomb

en klänning till... behövde du säkert! 34, ja för du är ju en skinnyispinny!=)

2007-03-14 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0