7 års olycka

Utgången i lördags var skoj, förfesten hos Anna var trevlig och ett glass rött för mycket slank ner innan vi drog oss ner mot stan. På station fortsatte drinkarna att flöda, vi ägde upp dansgolvet och vimlade runt bland folket.
Kvällen avslutades som vanligt på max med goda hamburgare.
Lyckad kväll ända tills jag kommer hem.... dörren låst, går in via garaget, hittar inte lysknappen, sjukt kissnödig ( ni vet så där kissnödig som man bara blir när man festar), snubblar mig genom alla mina grejer som för tillfället befinner sig i garaget när jag hör kraaaasch, för kissnödig för att bry mig men när jag sen går tillbaka för att titta vad jag haft sönder ser jag min spegel ligga där i tusen bitar! :(  

Jag kan inte sluta lyssna på den!!! Jason Mraz - I´m yours

Igår var en riktig bakisdag, sov till typ ett, steg upp, såg på tv hela dagen. Drog ut till Annah och såg film, Borat - helt sjuk, var riktigt länge sen jag skrattade så mycket till en scen, om ni sett den vet ni vilken jag menar då jag säger brottningsscener på hotellrummet. Fy fan!!!
I övrigt kan jag inte säga att jag tyckte den var så bra. Men nu har jag sett den iaf!! =)
Sen såg vi 300, historisk krigsfilm, inte så värst bra, för mycket krig och för lite kärlek !!

Snart bär det av till löven-land!! Krossa!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

krossat blev det! hmm, eller nja.. :) gissar att stämningen var rätt fin?

2007-03-26 @ 22:26:25
Postat av: maria

krossat blev det! hmm, eller nja.. :) gissar att stämningen var rätt fin?

2007-03-26 @ 22:26:35
Postat av: Olov

jävlar så kasst statt är, inte ens du räddade tillställningen

2007-03-27 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0