regniga helg

I torsdags befann jag mig bland kidsen i poolen på vitbergsbadet, eller befann mig väl snarare stekandes på en handduk. 27 grader varmt och jag Å  A  hade intagit våra bästa solningsposer. Galet najs och det kändes verkligen som sommar.

Sen kom fredagen, en midsommarnattsdröm var inplanderad. Det var mys, teatern alltså. Själva vädret var mindre bra. Jag P å L satt å huttrade under en filt då regnet och blåsten ville förstöra vår kväll. Kallt var det, otur med vädret men det var kul ändå.

Idag är det fortfarande dåligt väder, blir ferre hos L och P så det är ju synd att man ej kan sitta ut och njuta av en kall öl. Men har hört det ryktas om mat. Så det blir nog najs .

Kommentarer
Postat av: Jesse

Ooo visst var han fräsch han i silverkläder? Svart hår å tuppkam, kom inte ihåg vad han hette...mumma mumma

2007-07-08 @ 16:58:58
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0