en vecka

Idag är det officiellt en vecka sedan jag faktiskt tuggade en matbit.
Kräm. Saftsoppa. Nyponsoppa. Ost och broccoli varma koppen.
Dessa fyra saker har vart min föda sedan en vecka tillbaka. Ja förutom Cola Light då, vad hade jag gjort utan den.
Men idag känner jag hopp inför helgen. Tror att jag kommer att kunna äta på fredag. Känns så. Känns bra!
Endast tryckt två alvedon och två Ipren idag. Kan bli ngn innan jag lägger mig. Men lixom, inte alls lika ont som dom andra dagarna.

Imorrn vankas det förhoppningsvis vitbergsbadet. Måste grunda upp ikväll med lite brun utan sol så man inte lyser!

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Du är tapper du! Men om det inte ger sig måste du ju få penecilin kanske? Lider med dig!

2007-07-05 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0