bowling

Semestern är inledd med besök från södra delar av Sverige. Sweet M entrade Skell i torsdags då vi intog Ainas för lite catching up.

Sen vart det grill hos mig i lördags, mkt mat och gott som det brukar vara med grillat.
I måndags drog vi ut till Falis för Surströmming eller för min del : Varmkorv med bröd :P

Har just kommit hem från att ha vart på bowlingkompaniet. Jag å J skulle spela, hur det gick lämnar jag osagt.
Jävla skitspel ( och påminn mig om att aldrig spela med ngn som spelat bowling i typ 5 år )

Nu har jag försökt ragga upp ngn som vill gå ut med mig å dansa. Men hallå vad har hänt med alla mina partypolare??

Kommentarer
Postat av: Lbomb

utmana honom på fotbollsgolf (du e ju gammal fotbollsbrud) och visa vad du går för!

2007-07-24 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0