Uppstyrning


Jaa, uppstyrningen av mitt liv satte igång i måndags, arbetsintervjun gick bra och jag fick jobbet om jag vill ha det! Börjar på måndag i så fall - blandade känslor.
Ska på lägenhetsvisning imorgon, hoppas den är fin, fast har typ redan bestämt mig för att jag vill ha den. Då äre bara att hålla tummarna å hoppas på att man stått i kö nog länge.
Många tankar nu om framtiden, ett par lösningar, jobbidéer har dykt upp men är forfarande inte närmare mitt mål att veta vad jag ska ta mig till. Satsar i nuläget bara på att försöka reda ut min nuvarande situation jag har försatt mig i.
Men som jag alltid säger - det löser sig!! =)

Var och kikade på matchen mellan AIK och Linköping igår, det vart en välförtjänt vinst mot ett svagt bortalag. Tyvärr vart den en dyr seger, två skadade som vi inte alls vill ha borta från de kommande matcherna.
Dom spelar borta mot Modo imorrn och på lördag åker jag till Luleå för att se AIK spela skiten ur derbylaget =) Hejja hejja!!

Nu ska jag iväg på gympa!!
3 kilo att gå ner på en och en halv månad - jobba Emeli jobba!! :P

Kommentarer
Postat av: lbomb

hihi bli sött att se dig här måndag morgon. tss... bätte än inget jobb alls.
så lägga på g, det kommer att bli topp. har bra känsla.
gympa, du fixar det lätt!

2007-01-17 @ 19:22:46
Postat av: Anonym

oh, mycket nytt på gång! känn efter i magen så blir allt bra. puss

2007-01-17 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0