opponeringen

Jaa.... den gick fint.
Började opponera på en kille som hade skrivit en bra arbete, flummade på litegrann om olika saker och gav lite konstrukriv kritik.
MIn opponent hade missuppfattat ordningen så hon hade inte gjort ngn. Så det vart läraren som opponerade på mig. Gick bra! Inga konstigheter, lite småsaker att fixa till bara..... Blir nog bra det där, kursen är då över på fredag =)

Var hos Erik och såg hockeyn, AIK-Timrå, vi lämnar det så....
Trevligt att träffa gänget igen dock Lovisa å Vicke kom förbi och dom var mest oroade över att vi skulle få en hjärtinfarkt under hockeyn :P

Inga svar än från nån av mina jobbställen..... Inget brev från Marknadsföringskursen ännu, börjar känna mig lite stressad igen.... What to do liXom??

Kommentarer
Postat av: Lb

du vet ju att det löser sig, för det gör alltid. =)

2007-01-10 @ 11:15:42
Postat av: samuel

WHAT TO DO LIXOM!!!?? :) (bästa kommentaren som någonsin skapats och använts, perfekt du börjar införa den i ditt repetoar).

Nu läste jag du redan fått ett telefonsamtal om jobbet så det kommer ju lösa sig jättesnart!

2007-01-11 @ 07:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0