jul- och nyårshelgen

Were to start!?
Nyår - kul kul. Vi startade kvällen hos L&P där vi intog en fördrink och lite minttu i sann nyårsanda, taggen var på topp och vi var extemt läckra flickor som senare tog emot folket som kom på festen :P
Bufféen gjorde succé hur mycket mat som helst pch gott vare!!
Kvällen flöt på med mer alkohol, sånglek och lite singstar (höll mig ej borta - men det vart bara typ en låt...eller två kanske :P ).
Har tyvärr inga bilder att delge mig av ännu men ska kirra ihop det senare & lägga upp på pixbox...

Veckan spenderades på hatkärleken max - där jag flippade burgare som om jag aldrig vart borta :P
Fast på lördagen kände jag mig less och bestämde mig för att gå ut istället - Balzac lockade! http://www.balzac.se/

Men först vare hockey som gällde AIK-HV71
Vinsten var real efter förlängning och en Söderberg som var kung =)
http://www.skellefteaaik.se/

Förfest hos Sara meed vin och en massa gamla bekanta och nya =)
Drog ut rätt tidigt på Ballen, där jag å Jojjan inhandlade en Staropramen, som visade sig senare vara Staroborno :P, och intog Black Jack bordet - inga vinster!
Kvällen fortsatte med mer Staroborno och lite mer skitsnack =)
Kul vare! Värt vare!

Igår mystes det hos L&P, med kladdkaka, chips och ColaLight och en bra film  Deja Vu - http://www.imdb.com/title/tt0453467/

Nu förbereder jag mig för att åka tillbaka till Umeå - med buss*suck*
Men återseendet med S är nog inte så långt borta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0