jobbtider

Började jobba i måndags på det beryktade Xzakt. Har spenderat de tre första dagarna ute på Skeria för att lära mig allt om Com Hem och kundtjänst, trodde inte det var mycket att lära sig.
Känns precis som tillbaka till skolbänken, föreläsning, övningsuppgifter och ett par prov :P
Men kul att göra ngt helt nytt i vilket fall som helst! Två dagar till sen på måndag börjar man "påriktigt".
+ Mötet med en tjej från a long time ago ,skitsnack om minnena om killen vi delar. Knasigt men kul =)

Har vart helt dead de här senaste dagarna, trött på skolan och trött när jag kommit hem. Hade planerat att träna en massa men ork, vilja och lust har bara inte funnits där. Ikväll känner jga dessutom ett galet stort begär efter choklad, skulle inte godissugen sluta efter 21 dagar?? Tydligen inte, aja, får ta mig lite pepsi max oh hoppas att det kan stilla det värsta.

I helgen blir det farväl till Umeå på allvar då jag och mina parentas drar ner för att packa ur lägenheten, känns bara bra. Känner redan att rätt beslut togs och det är ju inte så att inte Umeå finns kvar ifall jag skulle ändra mig.
Men, andra planer smids, känner mig optimisktisk inför det nya året, även om det kommer innehålla jobb och planeringar och inte så mycket action.

Nu mina vänner tänkte jag snöra upp lite bilder från julhelgen, bättre sent än aldig eller hur....

Innan juldagen
Just gjort oss iordning


skum bild
Tycker den vart som halvhäftig :P


drink
Massa drinkar vart det innan kvällen var över

jag å Jojje
Yeah, hur söta är vi inte på en skala?! =)

Lägger möjligtvis upp ett gäng på pixbox senare när jag fått lite fler bilder av L.


BTW!!
En galen fest håller på att planeras =) I mars då är det jag L & P som anordnar en kväll med bus!
Invites later!


Kommentarer
Postat av: Lbomb

söta som socker.

2007-01-24 @ 22:39:46
Postat av: m

mm fina bilder allihopa!

2007-01-25 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0